Skip to main content

Forex Vs Affiliate Markedsføring


Forex trading vs affiliate markedsføring Beste Forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Gratis Web Forex Trading Gratis Web Forex Trading vs Affiliate Marketing Forex Trading vs Affiliate Marketing Beste Forex Trading vs Affiliate Marketing Online Forex Trading Gratis Web Forex Trading Gratis Web Forex Trading vs Affiliate Marketing Forex trading vs affiliate markedsføring Beste Forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Gratis Web Forex Trading Gratis Web Forex Trading vs Affiliate Marketing Forex Trading vs Affiliate Marketing Beste Forex Trading vs Affiliate Marketing Online Forex Trading Gratis Web Forex Trading Gratis Web Forex Trading vs Affiliate Marketing Forex trading vs affiliate markedsføring Beste Forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Free Web Forex trading vs affiliate markedsføring Beste Forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web Forex trading vs affiliate markedsføring Forex trading vs affiliate markedsføring Be st forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web Forex trading vs affiliate markedsføring Forex trading vs affiliate markedsføring Beste Forex trading vs affiliate markedsføring Online Forex Trading Gratis Web Forex Trading Gratis Web Forex Trading vs Affiliate Marketing Artisk Forex Trading vs Affiliate markedsføring Den automatiserte forex trading system er resultatet av gjennomføringen av avansert teknologi innen forex trading for å lette forex handelsmenn av byrden av kontinuerlig handel. Siden forexmarkedet ikke er bundet av noen tidspunkter, blir det ekstremt kjedelig for handelsmannen å forbli årvåken gjennom de lange timene for ikke å gå glipp av en viktig lukrativ mulighet. Det var på grunn av dette at behovet for en programvarepakke ble ansett som nødvendig som ville hjelpe forexhandleren i sin handel og dermed forbedre handelsvilkårene. Det automatiserte forex trading systemet er en programvarepakke som er basert på en rekke verktøy for grunnleggende og teknisk analyse, og den utfører handel basert på disse indikatorene. Derfor er den som har installert denne pakken, ikke bekymret for å savne en spesielt lønnsom trend siden den allerede er registrert i programvaren, og den aktuelle handel er allerede gjennomført. Faktisk er det etter introduksjonen av denne programvaren at kortsiktig analyse ble en mulighet for handelsmenn siden det tidligere ikke ble gjennomført på grunn av den raske bevegelsen. Denne analysen anses for. Forex eller affiliate markedsføring som er den beste måten å tjene penger. Disse siste 5 årene har jeg brukt blogging og affiliate markedsføring for å gjøre min månedlige inntekt. Som har fungert bra Nylig, selv om jeg har bestemt meg for å prøve hånden min på Forex trading (som jeg vil forklare hva dette er senere). Jeg har aldri gjort Forex trading i det siste som jeg aldri forstod det, men av en eller annen grunn (kanskje ut av kjedsomhet, men for det meste nysgjerrighet) bestemte jeg meg for å sjekke denne tingen ut. I dag, etter å ha hatt noen måneder med Forex trading under beltet mitt, som vennligst notater gjør meg ikke ekspert i Forex trading, vil jeg fortelle deg om forskjellene mellom Forex og affiliate markedsføring, og som er det beste av de to å lage penger med (som nybegynner). Igjen snakker jeg bare til nybegynnere her fra et nybegynnerperspektiv (når vi snakker om Forex). Jeg har noen erfaringer og tanker å dele om de to, men jeg vet at jeg har mye mer å lære om denne forex trading ting, men jeg tror jeg har nok informasjon til å veilede en nybegynner i disse bedriftene. Forex eller affiliate markedsføring som er den beste måten å tjene penger Hva er Forex Trading Termen Forex er kort for valutahandel, noe som betyr at som en Forex-handler vil du handle (kjøpe og selge) par valutaer hvis du tror det en valuta vil svekke eller bli sterkere mot den andre valutaen. Hvis det høres litt for komplisert, er det fordi det er. Jeg har lest så mye de siste ukene om Forex og hvordan det fungerer, og selv om jeg lærte det grunnleggende, vet jeg at det er mye mer å gå. For å tjene penger med Forex, trenger du å: Ha en grunnleggende forståelse av valutaer, Vet hvordan du kan kjøpe og selge, avhengig av priser og verdensarrangementer, Forex trading megler og også en handelsplattform. Prosessen er dette: Du får deg en gratis konto og bruker falske penger ved å opprette en demo-konto med en handelsplattform. Jeg foreslår enten Meta Trader 4 eller Meta Trader 5 for dette. Tilbring noen uker eller måneder med å praktisere hvordan alt fungerer, og se om det er noe du vil prøve. Hvis du finner deg selv vellykket (med falske penger) og ønsker å komme i gang med ekte penger, så skal du ha en megler som jeg for tiden bruker Alpari som min handelsmegler. Det jeg liker forstår ikke om Forex Hurtig forsterker Spennende valutaene handles 24 timer i døgnet fra mandag til fredag, og de er raske, noe som betyr at valutapriser kan gå opp og ned på bare noen få sekunder, noe som resulterer i et øyeblikkelig tap eller inntekt av penger. Noen kan ikke like dette, men jeg liker den hele risikable siden av det. Jeg finner det veldig spennende og veldig avhengighetsskapende, også penger kan gjøres raskt Hvis du vet hva du gjør, og hvis gudene smiler på deg i dag, så kan du få 100 dollar på en dag omgående (hvis du velger de riktige aksjene ). Jeg har tjent penger på nettet for en stund nå, og jeg har aldri hatt så raske resultater, men vær så snill og vær så snill som jeg snakker om veldig snart, dette kan også være en dårlig ting. Det er enkelt å komme i gang Alt du trenger for å begynne å handle er de tingene jeg nevnte ovenfor: En megler Minst 100 for å åpne en konto og Noen tarmer. Ja, det krever at det er bra å være sammen med tålmodighet og ro. De fleste av mine misliker kommer alle fra den andre siden av myntens mynt. Her er hva jeg mener: Its Damn Fast Som vi allerede diskuterte, er Forex jævla fort, noe som betyr at hvis du sover (og du har ikke satt opp dine stopptap utløser som vil selge en handel hvis det begynner å tape penger), noe som har skjedd med meg for noen dager siden, vil det skje med deg: gå konkurs Hvis en valuta fortsetter å gå ned og ned, mens du er borte fra handel (jeg sovnet) kan den konkurs hele prosjektet ditt. Jeg mistet 345 i 1 handel rett og slett fordi jeg sov og didn8217t har stop-loss-alternativet klar til brann. Skam på meg, det var min feil og en leksjon lært. Jeg hadde noen gode dager med handel og ble litt kresen, så markedet tispe slo meg ned til bakken. Så ja, vær veldig oppmerksom på hvor fort ting kan gå opp og ned. Hvis du ikke vil at dette skal skje med deg, enten: Sørg for at du har nok penger på kontoen din (fri margin) for å dekke dine tap. Sett stopptap8221 utløseren på. Eller ikke gå i dvale mens du har risikofylte handler. Penger kan bli fortapt raskt Som jeg nettopp har nevnt, kan du gå i løpet av noen timer hvis du ikke er forsiktig og ikke har kunnskap om hvordan markedet fungerer. Derfor anbefales det å starte med en demo-konto først og bli vant til markedet og hvordan den beveger seg før du legger inn ekte penger. Så hva synes jeg om Forex Trading It8217s morsomt, risikabelt og eventyrlyst for meg, og jeg elsker det. Mens hvis du er en komplett nybegynner, vil jeg anbefale deg å ta litt tid (måneder) for å lære hele systemet, jeg må innrømme at det er flott å handle forex valutaer. Jeg har ikke noe inntrykk av at jeg ville bli den neste Wolf of Wallstreet på dette, og jeg vil ikke, men jeg er veldig sikker på at hvis jeg fortsetter å lære og gjøre de riktige bevegelsene og avtalene, vil jeg være netting rundt 50-100 om dagen . Og jeg er sikker på at du også liker det for deg. Så hvis du vil prøve handel, last ned MetaTrader-appen (versjon 4 eller 5) og prøv den. Hovedpoeng for Forex Trading: Lett å komme i gang. Penger kan gjøres raskt. Penger kan gå fortapt fort. Ingen garanti for en stabil inntekt. Det er en risikofylt virksomhet (men lønnsomt hvis du vet hva du gjør). Nå, la oss hvordan FOREX sammenligner med affiliate markedsføring. Hva er affiliate markedsføring Affiliate markedsføring vil alltid ha et spesielt sted i hjertet mitt fordi det er det jeg har brukt, fortsetter å bruke og sannsynligvis vil bruke den så lenge jeg lever for å tjene penger for meg selv og for mine virksomheter. Hele prosessen med affiliate markedsføring er ganske enkelt å finne et produkt som selges på nettet, som også har et tilknyttet program, og deretter selge det til din nisje målgruppe som leser innholdet ditt (også relatert til ditt nisjeemne). Dette ligner arbeidet for et kommisjonstype system i 8220offline world8221. Du selger produkt x som koster 100, og du gjør 15 provisjoner på den, og dermed resulterer i 15 for hvert salg du lager. Lag 10 salg om dagen, (som er svært lavt, men ikke så enkelt som du kanskje tror, ​​enten) og du ser på en lønnsom månedlig inntekt som du selv kan leve av og fortsette å vokse. Slik kommer du i gang Tjene penger med affiliate markedsføring Du skal trenge 4 ting for å komme i gang og that8217s: Et emne (eller industri) En nettside Trafikk (som ja tar tid å bygge) og innsats fra din side (nei, affiliate markedsføring Jeg er ikke en veldig rask sak glemmer hva disse produktene forteller deg.) La meg forklare i korthet hva alle de mener: Ja, du kan selge noe hele tiden som en affiliate markedsfører, men måten å bygge en bedrift rundt på er ved å plukke en industri (det kan også være din egen hobby og lidenskap) og fokusere på det. La oss si at du liker å fiske, bare tenk på all informasjon om fiske som du kan dele og tenk på alt produkt som knytter seg til fiske som du kan selge. Du kan bokstavelig talt selge alt fra fiskestenger til fiskebåter, og det vil alle være under fiskeparaplyen. Du kommer til å trenge et nettsted for å gjøre affiliate markedsføring riktig. Du kan legge inn linker på sosiale medier, men den metoden er på vei ut fordi sosiale nettverk forbyder tilknyttede selskaper til venstre og høyre fra å legge ut linker. Et nettsted er ikke vanskelig å skape jeg lover deg, jeg har skapt dusinvis av dem og løper rundt 5 av dem nå. Alt du trenger å gjøre er å komme i gang med WordPress (som er den beste plattformen) og gå derfra. Jeg vant8217t gå inn i detaljer om hvordan du lager nettstedet ditt her, men du kan komme i gang med SiteRubix og de vil også gi opplæring om hvordan du får det opprettet. Dette er den magiske nøkkelen som vil åpne opp muligheten for å tjene penger med affiliate markedsføring. Det er her alt kommer ned til og hvor, dessverre, de fleste mislykkes og gir opp. Du skal trenge trafikk for å tjene penger med affiliate markedsføring. Jeg bryr meg ikke hva du har lest, hva du har hørt eller hva du tror sannheten av alt er at du trenger trafikk. Med trafikk mener jeg at du må opprette innholdet ditt (finne ut hvordan du lager det beste innholdet her) og få det rangert i søkemotorer og deles på sosiale medier som får leserne til å lese hva du skriver (og ja selger). Nå vil jeg ikke gå gjennom hele prosessen av dette her, da dette emnet vil ta mer enn et blogginnlegg for å dekke, men jeg har litt gratis trening som du kan ta for å forstå grunnleggende om det hele. Jeg foreslår at du tar en titt på min anmeldelse av Velstående Affiliate og se hva det kan hjelpe deg med å oppnå med hensyn til å skape din tilknyttede inntekt. Alt tar krefter for å oppnå på høyt nivå, og dette er ikke annerledes. Sammen med innsatsen, forlot jeg også et ord og det er tålmodighet. Er du villig til å jobbe i 12 måneder nå og ikke lage en krone, så lage 10 000 i måneden for resten av livet ditt. Jeg er sikker på at alle vil være enige om at de vil, men jeg er også sikker på at få sjelden gjør det. Jeg vet fordi jeg mentorer studenter og de fleste av dem slutter (vanligvis bare noen få måneder før suksess streik). Som en affiliate markedsfører, er jobben din ikke å selge (overraskelse), men å levere informasjon om produkter som er relatert til din bransje. Dette nettstedet er et perfekt eksempel på denne prosessen. Jeg gjør produktanmeldelser for nettbaserte gründere, og jeg leverer ærlig, opp til dato og legit vurdering de kan følge. Jeg selger ikke programmet, jeg deler bare mine erfaringer med det og hva jeg tror. Det er det Slik gjør jeg pengene mine, jeg er ikke en selger, jeg er en lærer Nå, her er mine liker og misliker om affiliate markedsføring: Gratis å komme i gang I motsetning til populær tro kan affiliate markedsføring startes gratis eller hvis du vil være en baller om det, du trenger bare et domenenavn og noen hosting som vil koste deg rundt 100 per år. Det er det, i sine enkleste former. Det er åpenbart at det er flere produkter og tjenester du kan kjøpe for å lære av og å bruke til å utvide virksomheten din, men inngangsnivåkostnaden for å være en tilknyttet markedsfører bør aldri overstige 100, og jeg skal fortelle deg hvor snart. Det er tusenvis av produkter å selge Ja, som en tilknyttet, har du tilgang til tusenvis av produkter du kan selge, om ikke millioner. Bare se på Amazon Marketplace alene og vet at du kan selge alt du ser på der, til publikum og få en sunn inntekt av det. Jeg kjenner folk som lager 10.000 i måneden bare ved hjelp av Amazon og bare 20 år gammel. Du kan se historien her (som er fantastisk). Bare finn hvilket produkt du vil markedsføre, finn affiliateprogrammet for det (mest sannsynlig det har en allerede) og begynn å markedsføre det. Det er en stabil inntekt Sikkert din tilknyttede inntekt kan ikke være like stabil som en vanlig jobb, men ingen virksomhet er. Du kan ha dips og høyder hver måned eller så, men du kan forvente å ha samme konsistente (voksende) inntekt hver måned hvis du gjør ting på den riktige måten. Til forskjell fra Forex tar affiliateinntekter tid til å bygge, men it8217 er relativt stabil. Som vi så med Forex trading (som kan gå opp og ned i løpet av minutter), er dette ikke tilfellet med valutahandel. Forskjellene mellom forex og affiliate markedsføring De viktigste forskjellene Ive observert som (og la meg være klar over dette) en nybegynner Forex-aktør og en erfaren affiliate markedsfører er at ja, penger kan bli gjort med begge disse bedriftene. Hvis du vil ha raske penger, prøv FOREX, men pass opp du kan også miste raske penger (sørg for at du blir dyktig). Hvis du vil bygge en jevn virksomhet som vokser (med innsats), gå med affiliate markedsføring. Hvorfor ikke begge bra det er det jeg gjør også, begge, men jeg begynte å handle forex bare ute av nysgjerrighet og ikke å tjene penger. Jeg har spart opp penger for dette prosjektet, og jeg var klar til å miste alt, så jeg var superavhengig av det, og hvis du vil komme i gang med Forex, foreslår jeg at du gjør det også (samt å tilbringe noen uker med å praktisere på en demo konto). Jeg vil aldri forlate affiliate markedsføring som jeg elsker det, og it8217s mitt hovedbrød og smør akkurat nå, så jeg vil alltid foreslå at du vurderer det hvis du vil tjene penger, men jeg liker også resultatene jeg ser fra FOREX så jeg fortsetter å leke med det for nå. Når jeg har noen flere måneder i FOREX, vil jeg nok skrive et annet innlegg basert utelukkende på mine erfaringer med hvor mye Ive investerte og hvor mye jeg har tjent og viser deg mine metoder for resultatet. Hvilken er den tryggeste innsatsen Den sikreste innsatsen vil være affiliate markedsføring sikkert. Det har 0 kostnader til å begynne med, og hvis du jobber hardt med det, kan du stadig skape en voksende passiv inntekt i tusenvisene hvis du ønsker det. Mens Forex er spennende, er det sikkert ikke trygt. Mine siste tanker Takk for at du leser dette innlegget hvor vi så hvordan FOREX eller affiliate markedsføring kan brukes til å gjøre noen anstendig inntekt online. Jeg har tro på begge, men som jeg har sagt i denne lange artikkelen, har de begge sine fordeler og ulemper, og jeg foreslår at du tar ting lett og sørger for at du vet hva du gjør i hvilket felt du velger å starte. Som alltid, vær sikker på å abonnere på min nyhetsbrev liste slik at jeg kan sende deg flere online rådgivning innlegg som jeg publiserer på denne bloggen hver uke eller så. Tråd: Forex Trading vs Affiliate Marketing Vel, jeg er ikke så sikker på hvor godt du har forsket enten alternativ, så hvis jeg forteller ting her som du allerede vet, vennligst ignorere mine kommentarer (men på en eller annen måte håper jeg dette skaper en bevissthet i det minste til andre, og jeg er ganske glad for at du har tatt med motivet). Vær forsiktig med AMP (Affiliate Marketing Programs), dvs. de er absolutt ikke alle skapt likeverdige som de var. AMPene som jeg har sett, er ikke noe mer enn klokt kjøre og godt markedsført Ponzi eller Pyramid-ordninger forkledd som en AMP (vel minst de som har blitt brakt til min oppmerksomhet spesielt i løpet av året). Ive så folk bare pløy TUSENDER i disse tingene (fordi da jeg fortalte dem at hvis de kunne konsekvent gjøre hvor som helst mellom 5 og 10 per måned trading forex så ville de gjøre det veldig bra, så selvfølgelig gikk de AMP-ruten og vel , de vil aldri se pengene sine igjen, og de vil vente en levetid for deres skip å komme inn). Jeg vet ikke om en av dem som som faktisk utbetalt som var garantert. Ikke misforstå: Jeg er absolutt ingen ekspert på saken. Jeg forteller deg bare om mine erfaringer (eller skal jeg si jeg bare forteller deg om ANDRE folks erfaringer) med dem. Så vidt jeg kan fortelle, er advarselsskiltene: å være pålagt å sette inn penger i ordningen eller inntektene som er avhengig av at du introduserer programmet til andre for å tjene penger eller garantert astronomisk fortjeneste i garanterte korte perioder. Gjør meg ikke feil her, enten det vil si at denne forretningen med handel er VAKTIG, ikke squeeky ren heller, la meg gjøre det helt klart. Bare denne forrige uke var det under min oppmerksomhet at noen lokale handelsfolk også har en ordning som sikrer at en viss fortjeneste for en viss periode (og den astronomiske garanterte prosentandelen returneres og tidsperioden avhenger av investeringens størrelse) . Gitt avkastningene de garanterer for den aktuelle perioden: med mindre de har en viss gave som ingen andre i denne virksomheten har, er det bare ingen måte det er bærekraftig. Hvis de er så gode som de sier de er: det er ikke en megler i VERDEN som ikke ville tilby dem en 7-sifret lønn, og de ville ikke engang bytte, dvs theyd bare gå inn i en high power management rådgivende stilling på Goldman Sachs for eksempel. LOL. Jeg tror jeg vet hva de gjør (for øyeblikket er de virkelig ærer sine garantier): Jeg tror at de faktisk handler pengene, men noen mangler blir gjort opp av penger fra de siste investorene og til slutt kommer det til å falle over ( og unfortuanately vet jeg ikke navnet på firmaet deres, det er noen som nettopp nevnte at denne lille ordningen fungerte for øyeblikket lokalt, men var ikke mer spesifikk om det enn det garanterte astronomiske avkastningen, som dessverre er det mest menneskelige, spesielt de som ikke forstår forretningen med handel, har en tendens til å fokusere på). Når det gjelder deg som handler selv: alle andre helt riktige, det vil si en heltidsjobb som alle andre som krever arbeid og studier. Det er ikke så komplisert som mange tror, ​​men jeg pleide å tro at jo mer komplisert jo bedre, men jeg har lært veldig hardt at dette er en viktig årsak til feil og IKKE bidrar til suksess, jeg kan forsikre deg om. Det er visse grunnleggende at man må lære selvfølgelig, men gode handelssystemer som er lønnsomme finnes på denne og andre nettsteder. Beklager JFXnc, det er jeg redd jeg må være uenig med noen av kommentarene dine om dette nettstedet og ikke ta råd fra andre (selvfølgelig skal den som gir rådene være troverdige) og jeg er virkelig lei meg for at du er så negativ om denne virksomheten, og jeg kan bare tilskrive denne negativiteten til dårlige erfaringer i denne virksomheten, og jeg føler meg virkelig for deg, det vil si jeg hadde en ganske spektakulær utslett etter mine to første års handel og mistet en masse (og jeg mener mye) penger og det var ganske lang periode hvor jeg også spurte om det er mulig å handle for levende, men nå, tre år eller så, vet jeg at det er fordi det tok meg så lang tid å innse at det ikke var mine handelssystemer da da, men ME og min egen personlige mangler (og følger selvfølgelig ikke strenge regler for pengestyring og lytter til de såkalte utdannede analytikerne, men det er en egen diskusjon egentlig). Mitt råd er å aldri betale for et handelssystem eller handelsrobot (EA) fordi det for meg er igjen et advarselsskilt. Og ikke bli lurt til å betale for mentorskap heller. Det er ingenting som en mentor skal lære deg at du ikke kan lære av nettsteder som disse gratis. Kjøp noen gode bøker skrevet av KREDIBLE forfattere om emnet, og du vil være god å gå. Lær å handle selv og som Iquotve bemerket: det er egentlig ikke så vanskelig (dette i ettertid selvfølgelig). Din største hindring i handel er å erobre dine egne følelser. Resten er ikke på noen måte rakettvitenskap. Jeg må imidlertid være enig med deg JFXnc på en ting skjønt. LOL. Jeg så på en trading trening video gitt av en gulvhandler og under Q amp A del ble fyren spurt hvilken prosentandel av (futures) handelsmenn var vellykket. Hans svar (og jeg er ikke sikker på tallene her, men prosentene er riktige): han sa at det er omtrent 100 000 futureshandlere i Chicago, og om lag 20 000 av dem er på gulvet, og statistikken viser at bare rundt 20 av (futures) handelsmenn tjener penger slik at du finner ut det selv. LOL. Det gikk likevel slikt. I utgangspunktet introduserte han at du ikke kan slå en gulvhandler, og dette tror jeg selv, men det er ikke å si at en næringsdrivende ikke kan være lønnsom med elektronisk handel, dvs. bare det grunnleggende grunnleggende konseptet som er forskjellig, er alt. Dessverre kan jeg ikke huske hvem handelsmannen var, men jeg synes å huske at han er ganske kjent (jeg husker å gjenkjenne navnet hans på den tiden), men navnet hans rømmer meg nå og jeg er lei meg for at jeg slettet linken til videoen fordi jeg liker å ha sett det selv igjen. Og hvis jeg hadde min tid over: Jeg er fortsatt en handelsmann, den eneste forskjellen er at Id er en veldig velstående mann akkurat nå (gitt at jeg åpenbart ikke ville ha gjort de samme feilene jeg laget) i stedet for å prøve å klage meg tilbake veldig sakte til (økonomisk) nivået som jeg var på da da. Så langt som å tjene penger handel FOREX: Vel, jeg er ikke overbevist meg selv, det vil si at jeg handler aksjer, futures og varer, men dette er bare fordi, som jeg bemerket mine egne personlige mangler, var mine spektakulære tap alle påløpte handel forexpar. OVERALL Im up på trading aksjer, futures og varer, men tapene på forex handler overhenger dessverre de fortjenesteene som er gjort av en stor margin. Jeg har andre grunner til denne troen (som jeg har notert i detalj på noen eller den andre tråden her). Også: Jeg tror at handelssystemene mine ikke passer til Forex Trading (de var alle designet av aksjer og handelsvarehandlere med et mulig unntak og det systemet jeg ikke ville si om det var høyt lønnsomt). Sett det på denne måten: Jeg handler forex-par, men bare hvis det er en av de så perfekte som mulige oppsett, ellers er det ingen måte for meg. Jeg er ikke sikker på om noe av dette skal hjelpe deg med å ta avgjørelse. Alt jeg kan fortelle deg er at hvis dette er ruten du bestemmer deg for å ta det, er det noen veldig gode mennesker rundt her som bare er altfor glade for å hjelpe et svar på spørsmål du måtte ha (og det er ikke noe som er dumt spørsmålet, dvs vi spurte dumme spørsmål når vi startet, forsikrer dere om det). LOL. En siste ting skjønt: Jeg bryr meg ikke hva en person handler, det vil si at det absolutt ikke er enkelt eller raskt penger (det kan være ON OCCASION men dets konsistens som teller i denne virksomheten). Sist redigert av dpaterso 12-19-2010 kl. 02:18. Ingen dårlig opplevelse her, jeg liker å handle meg selv og kan ikke forestille meg noe annet jeg heller gjør. Ja, jeg har blåst en konto før (hvem har ikke). Men hvor lang tid det tar noen å få følelsen av markedene, og til og med ha en sjanse til å bryte selv i det lange løp. Å si 2 år er god nok er en vits. Nå kanskje natt og dag 7 dager i uken i 2 år. Det virker som om alle har inntrykk av at det kommer til å gå gjennom forumene, ta et par Indikatorer, og deretter pensjonere, og det er det de fleste MEKKERE spiser av. Bare trist egentlig. Op om du bestemmer deg for å handle, være en tilknyttet eller en kombinasjon av begge, må du ha en forståelse for hva du må gjøre for å lykkes for hver og det er en annen tid for alle, og avhenger av hvor fort du lær og kan søke hva du har lært. Som dpaterso, si det, jeg liker å handle meg selv og kan ikke forestille meg noe annet jeg heller gjør. Quot Du må kunne si det samme og se deg selv gjøre det. Alle før de forstår handel vil være en handelsmann. Når de hører tider som du trenger 2,4 og 6, er det lett å lytte, men det er ikke lett å gjøre det dag etter dag. Og rekruttere handelsfolk er ikke annerledes. Det tar tid, ferdighet og tålmodighet. Jeg elsker dette tilbudet når det gjelder å rekruttere folk for enhver bedrift, ikke bare handel. quoteEveryone vil være din bror, til leien kommer, gjør. quot Uansett hva du bestemmer God Lykke GpMain Office 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465-7225 Traffic Amp Billing Kontakt Lana Norfleet Phone ( 641) 722-3008 Faks (660) 465-2626 Ta gjerne kontakt med Mark i tilfelle problemer med nettsiden. KMEM-FM, KUDV og Tri-Rivers Broadcasting er like mulige arbeidsgivere Få tilgang til KMEM-FM FCC Public Information File her. Gå til KUDV FCC Public Information File her. General Manager General Sales Manager: Mark Denney NyhetsdirektørProgrammeringsdirektør: Rick Fischer Sportsdirektør: Donnie Middleton Trafikk og Billing Manager: Lana Norfleet StaffPromotions Regissør: Dave Boden Administrativ Asst: Audrey Spray On Air Personlighet: Donna Craig Chief Engineer: Mark McVey KMEM SALGSDELVERSEN Utenfor Salg-Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray KMEM SPORTS DEPARTMENT Spill av spill på personligheter i luften OBITS Mandag 12NO Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) KMEM LOKALE NYHETER Måned 20. februar 2017 (4 minutter 5 sekunder) OBITS Mandag 7:00 Måned 20. februar 2017 (2 minutter 7 sekunder) Auction Block Måned 20. februar 2017 (2 minutter 34 sekunder) KMEM NEWS 6 8 AM Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) OBITS fredag ​​5 PM Fre 17 februar 2017 (4 minutter 3 sekunder) OBITS fredag ​​12NOON Fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 51 sekunder) OBITS fredag ​​07.mai fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 25 sekunder) OBITS torsdag 12.NOON 16. februar 2017 (2 minutter 0 sekunder) OBITS Torsdag 7:00 Torsdag 16. februar 2017 (2 minutter 8 sekunder) OBITS onsdag 12NO Ons 15. februar 2017 (2 minutter 50 sekunder) OBITS onsdag 7:00 ons 15. februar 2017 (4 minutter 18 sekunder) OBITS tirsdag klokken 17.00 tirsdag 14. februar 2017 4 minutter 13 sekunder) OBITS Tirsdag 12NO Tirsdag 14. februar 2017 (4 minutter 13 sekunder) OBITS Mandag kl. 17.00 Mandag kl. 13.00 Mandag kl. 13.00. Mandag kl. 13.00. 2017 (5 minutter 20 sekunder) OBITS lørdag kl 7:00 lørdag 11 februar 2017 (5 minutter 18 sekunder) OBITS torsdag klokken 17:00 den 9 februar 2017 (4 minutter 25 sekunder) OBITS onsdag klokken 5 februar ons 8. februar 2017 (2 minutter 38 sekunder) KMEM NEWS 01272017 Fri 27 januar 2017 (5 minutter 4 sekunder) Zelda Keith Mandag 23. januar 2017 (3 minutter 3 sekunder) Amy C. Jan 2017 storm Thu 5 januar 2017 (3 minutter 53 sekunder) Kokbestilling tirsdag 13. desember 2016 (1 minutt 0 sekunder) Lori FulkBazaar 2016 Thu Decemb (1 minutt 46 sekunder) 2016 FCC 100th Homecoming Onsdag 28. september 2016 (5 minutter 26 sekunder) Beau Becraft 1 Mandag 26. september 2016 (2 minutter 26 sekunder) Beau Becraft FULL INTERVIEW Fri 23. september 2016 (5 minutter 5 sekunder) KMEM FELLESSKAPSKALENDER Ons 21. september 2016 (2 minutter 18 sekunder) KMEM COUNTRY SHOWDOWN Tue 9. august 2016 (1 minutt 2 sekunder) Jobbmesse Rapporter 7 Torsdag 21. april 2016 (4 minutter 25 sekunder) Jobbmesse Rapporter 6 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 20 sekunder) Jobbmannsrapporter 5 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 4 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 3 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 27 sekunder) Jobbmesse Rapporter 2 Torsdag 21 april 2016 (2 minutter 36 sekunder) Jobbmesse Rapporter 1 Torsdag 21. april 2016 (1 minutt 51 sekunder) KMEM PROMO Høst 2016 Tue 15. november 2016 (1 minutt 1 sekunder) Generell butikk Mandag Mandag 6. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder ) Kaffepause Mandag Mandag 6. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Raising the Bar Show Fri 3. mars 2017 (55 minutter 0 sekunder) Generell butikk Fredag ​​Fri 3. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause Fredag ​​3. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk torsdag 2. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause torsdag 2. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Kaffepause onsdag ons 1. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk tirsdag 28. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause tirsdag 28. februar 2017 ( 30 minutter 0 sekunder) General Store onsdag ons 22. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder)

Comments

Popular posts from this blog

Forex Lager Trader

Skulle du handle Forex Or Stocks Dagens investorer og aktive handelsfolk har tilgang til et økende antall handelsinstrumenter, fra trykte og sanne blåpotter og industrielle, til de raske fremtids - og valutamarkedene. Å avgjøre hvilket av disse markedene som skal handle, kan være komplisert, og mange faktorer må vurderes for å gjøre det beste valget. Det viktigste elementet kan være forhandlerens s eller investorer risikotoleranse og handelsstil. For eksempel er buy-and-hold investorer ofte mer egnet til å delta på aksjemarkedet. mens kortsiktige forhandlere, inkludert sving-, dag - og hodebenshandlere. kan foretrekke markeder hvor prisvolatiliteten er mer uttalt. I denne artikkelen sammenligner du godt med å investere i forexmarkedet for å kjøpe inn i blue chip-aksjer, indekser og industri. (Lær om Forex markedet og bli kjent med noen nybegynnere trading strategier sjekk ut Forex Trading: En Beginners Guide.) TUTORIAL: The Ultimate Forex Guide Forex Vs. Blue Chips Valutamarkedet er ve

Binære Options Null Risiko Strategi Pdf Nedlasting

Binærvalg NULL RISIKO Strategi Dette er uovervinnelig Du kan aldri tape med denne strategien Jeg skal vise deg hvordan du kan doble pengene dine hver 10. dag med NUL RISK Lyder for godt til å være sant. Men hvis jeg omformulerer ovennevnte setning som jeg skal vise deg hvordan du får 10 profitt hver dag. Hvis du vet om binære alternativer og potensialet, vil du sannsynligvis si hva skit jeg kan tjene 70 fortjeneste i løpet av en halv time handel med binære alternativer Hvis du virkelig kan gjøre den slags fortjenesten konsekvent, er dette ikke for deg. Men hvis du har vært spent på å tjene store penger fra binære alternativer, men bare har møtt tapene til nå, er din skjebne i ferd med å forandre seg. Søkeordet her er nullrisiko. Hvert binært alternativprodukt i markedet vil si 500 på 60 sekunder, 1500 på en dag, 1000 i en time, men ingen snakker om langsiktige konsekvente penger. Dette er fordi ingen kan garantere deg et konsistent fortjeneste. Årsaken er risikoen knyttet til de binære

Last Ned Data Historie Mt4 Instaforex Handel

Last ned gratis Forex Data Download Trinn 1: Vennligst velg ApplicationPlatform og TimeFrame I denne delen kan du velge hvilken plattform du trenger dataene. MetaTrader 4 MetaTrader 5 Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) Data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaTrader 4 og MetaTrader 5 plattform. Vennligst velg: Denne plattformen tillater bruk av både M1 (1 Minute Bar) Data og Tick-data med 1 sekunders oppløsning. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under de nyeste versjonene av NinjaTrader plattform. Vennligst velg datatidsrammen du trenger: Denne plattformen tillater kun bruk av M1 (1 Minute Bar) - data. Disse filene er godt egnet for backtesting trading strategier under MetaStock plattform. Vennligst velg: For generisk bruk, tillater dette formatet å importere M1 (1 Minute Bar) Data til et hvilket som helst tredje program. Vennligst velg: Originally Posted by anakbaru46: cara mendownload datahistorikk